Monday, February 2, 2015

Seni Reka Bentuk Siling Kapur



ASSALAMUALAIKUM.......

Alhadulilah...saya berjaya mewujudkan sebuat blog khas untuk mereka yang meminati seni reka bentuk siling kapur. Selama 5 tahun saya telah berkecimpung dalam bidang ini berbagai-bagai reka bentuk siling kapur telah saya buat. Saya bekerja secara sub kontrak dan antara tempat yang telah saya telah buat adalah perumahan serta bangunan-bangunan baru dan lama.

Seni reka bentuk siling kapur dapat memberi impak yang menarik di dalam rumah serta bangunan dengan dekorasi-dekorasi yang pelbagai. Kepada mereka yang ingin rumah serta bangunan kelihatan cantik dan menarik reka bentuk siling kapur  adalah penyelesaian yang terbaik. 

Ini adalah antara seni reka bentuk siling kapur yang telah saya buat: 


































Kepada para kontaktor yang berminat untuk memberi sub kepada saya adalah amat di alu-alukan dan saya boleh menerima sub untuk membuat seni reka bentuk siling kapur di sekitar Kota Bharu (KELANTAN )serta kepada mereka persendirian yang ingin sentuhan seni reka daripada saya boleh menghubungi saya 

014-5265495
      wan
fb:wan silingkapur



No comments:

Post a Comment